Afgelopen zaterdag 20 juni genoot ‘s-Heerenberg van het jubileumconcert van de Barghse Jonges. Ze vierden hun 40 jarig bestaan bij Kasteel Huis Bergh.
Martie Seesink legde de mooie beelden vast om de avond nog eens te herbeleven. Bekijk de foto's hier of via onderstaande button:
Jubileumconcert van de Barghse Jonges
Samen gaan we voor meer tijd.
Word Ambassadeur, steun een actie of doneer ons éénmalig.